JennyD

Fre

Kategori: Allmänt

Woohoo helg!
 
Ska jobba katthem imorron. Och sen lite annat, men det vill jag inte skriva om här än utifall nån skulle råka läsa det. Lite hemlis sådär liksom. Men uppdatering kommer.
 
Åker tillbaks till Krakow i Maj. Päronen ska med den här gången oxå. Det kommer bli skoj!
 
Klickat hem ett par shorts.. Alltså hållt på och vela en vecka fram o tillbaks om hur jag skulle göra. Dom är ju inte billiga mina favvos (one teaspoon) men jag älskar dom. Använder inga andra längre. Men idag bestämde jag mig. Skickas från USA dessutom, och det står att det ska ta 5-10 dagar, men man vet ju aldrig liksom. Och det hade ju vart najs om dom kom innan Thailand.
 
Fatta om 3 veckor har jag haft min första dag på beachen!! Om det är fint väder då vill säja. Ser ju sådär ut enligt väderprognoserna nu. Men det kan ju ändras. O dom kan ha fel oxå. Så tänker jag :)
 
 
 
krakow
thai
favvoshorts+thai :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: