JennyD

Mån

Kategori: Allmänt

Var i Hbg o kollade på Moneybrother i Lördags. Så jäkla bra. Superlängesen jag såg han sist. Ingen hotellövernattning den här gången utan åkte hem efteråt. Var på Roots och Shotluckan.

Idag har jag sålt av lite grejer på Tradera. Fast man kan inte säja att jag gick med vinst direkt pga köpte sneakers förra veckan. Så då gick det ju lite på shoppingkontot..

Färgat håret med. Ska klippa mej nästa Måndag el om det var Tisdag(?). Sen är jag väl redo inför resan. Woohoo. Ursäkta tjatet, men jag tycker nästan bästa tiden är innan man ska nånstans. Peppen liksom. Och väldigt ofta känner jag inte så längre, så när det väl inträffar vill jag liksom gotta mej i det.

2 långpromenader oxå såklart. Underbart väder idag. Kallt o soligt.

(null)

(null)

(null)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: