JennyD

Tors

Kategori: Allmänt

Vart lite frånvarande igen.. Januari är ju inte min favvomånad direkt. Väldigt lugna dagar. Gör typ ingenting. Går promenader och kollar internet. Vill köpa nått men vet inte vad. Är alltid mycket snålare med pengar när jag är arbetslös oxå. Vill inte ta av besparingar för o handla nått onödigt liksom. Så måste hitta det där perfekta köpet. Men jag fortsätter leta!
 
Kristian var här i början av veckan med. Vi dumpstrade och åt festmåltider. Förresten, hans låt är med i nya Volvo-reklamen. Exakt hur coolt är detta??!
 
Nu frostar vi av frysen. Det behövdes verkligen! Fick hacka ut en del av grejjerna..
 
Imorgon är det födelsedagskalas hos Måns.
 
Och på Lördag är det bowling o käk på O´learys med lite släkt. Emil och Julia är hemma från Stockholm! Fast jag o Lina hoppar över bowlingen. Egentligen lika bra för jag är en extremt dålig förlorare. Det går liksom inte hålla tillbaks. Blir värre med åren också?.. Visade sig lite väl tydligt på nyår när vi spelade sällskapsspel. Pinsamt och ocharmigt personlighetsdrag faktiskt.
 
Nu ska jag gå till Lidl och handla kattmat och kanske nått mera. Gillar verkligen spankulera runt på Lidl. Man kan alltid hitta nått skoj. Ska lyssna på min favvo-podd "My favourite murder" på väg dit. Är bara på avsnitt 10 och det finns runt 50. Så ska ha några kvar när jag ligger på stranden i Thailand tänkte jag. Typ bara en månad kvar nu :)
 
 
 
 
Dom två sista bilderna är knyckta av fotograf Malla Andersson.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: