JennyD

LångFre

Kategori: Allmänt

Phu har nyss kommit hem från en promenad. Och innan den kom jag hem från jobbet. Sista dan på Södra. Hade tur med vädret. Älskar jobba ute när det är sol. Så deppigt att stå inomhus då.
 
Fick en verifieringskod till mitt insta på sms när jag var ute och gick. Gillar jag inte, för hade inte bett om nån. Har fått det skickat till mig innan när det var nån i Amsterdam som försökte logga in på min profil. Mammas insta blev ju hackat för några veckor sen. Nån bara kapade det och bytte namn. Så hon fick göra ett nytt. Det vill INTE jag vara med om. Då får dom hellre nästan kapa Facebook isf.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dan. Typ noll knop. Imorron är det katthemmet och sen påskmiddag hos mamma och pappa. Lite sovmorron! 2 timmar mer än idag iallafall. Katthemmet börjar 09.00 nämligen.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: