JennyD

Jag tror

Kategori: Allmänt

Ska fortsätta klaga lite. Men bara den här veckan tar slut så ska jag (försöka) bli lite mer positiv. Är lite nervös för ett möte på Fredag. När jag har för mycket såna saker på gång så pajjar det hela min tillvaro. Är väl väldigt ängsligt lagd helt enkelt.
 
Iallafall, jag hade ett migränanfall igår. För andra gången i mitt liv. Började se stjärnor och glitter när jag borstade tänderna, satt i ganska länge. Det gick liksom inte att fokusera på tvn. Men somnade tillslut. Sen vaknar jag med huvudvärken från helvetet. Trodde allvarligt att jag höll på att få en hjärnblödning. Låg vaken i flera timmar. Kröp fram till min byrålåda och hittade en ipren. Hjälpte inget vidare dock.Totalt mörbultad när jag vaknade. Som när man haft hög feber, helt slut i kroppen. Det här är karma på hög nivå. Jag har aldrig trott på migrän. Tänkt att folk överdriver. Så jag förtjänar det. Jag erkänner. NU tror jag på migrän. Jag är övertygad. Okej.
 
 
 
 

Kommentarer

  • Julle säger:

    Usch inget skoj med migrän. Håller tummarna att mötet går bra. Tänk snart är du i Thailand å har det gött! :)

    Svar: Ja, du har rätt Julle. Jag får blicka framåt! :)
    Jenny

    2016-01-28 | 15:33:50

Kommentera inlägget här: