JennyD

Bad Mooood

Kategori: Allmänt

Vart på dåligt humör idag. Funderar på om det är PMS men jag har aldrig riktigt sett nått mönster i det där innan. Har alltid haft ett väldigt ombytligt humör oavsett.
 
 
Lyssnade på "Ihop med Josefin" när jag var ute och gick. Podcast med Josefin Crafoord. Gäst var Salong betong Danne och han tog upp nått som fastnade direkt.
 
Om Instagram. Och hur otroligt personligt han tog det. Typ-citerar nu, som jag kommer ihåg det, "Är vi vänner i verkligheten så följer jag dig på instagram, spelar ingen roll hur tråkiga bilder du har. Hur jobbigt är det att scrolla förbi? Om du inte vill följa mig så behöver du inte hälsa på mig när vi träffas heller".
 
Dom andra skrattade åt han lite. Men jag förstod precis! Jag kan bli jätteledsen och sårad när någon inte följer tillbaks. Spelar ingen roll om dom aldrig likear nått, bryr mig ingenting om det. Men när man inte ens får vara i deras flöde :(  Som om man vore världens tråkigaste ointressantaste. Jag tar illa vid mig. Och jag har alltid tyckt att det vart lite orimligt. Herregud det är en liten oviktig app liksom. Varför haka upp sig på sånt där. Men det var så himla skönt och hitta nån som tyckte likadant. Det är jag & Salong Betong-Danne.
 
                          Pic: bara nån på google bilder orkar ej kolla upp
 
 

 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: