JennyD

Barnsligt

Kategori: Allmänt

Mysigt igår på bibblan. Jag läste "Tintin blå lotus". Har märkt att jag ofta söker mig till sånt som jag gillade när jag var liten när jag är nere. Därav alla barnsliga element i mitt liv. Dom gör mig lite gladare helt enkelt. Jag vill åt den där känslan. Av att bara vara. När man kom hem från skolan. Käkade glass och läste serier. Nu ska allt ha konsekvenser. Finns alltid något annat man borde göra istället. Städa, tvätta eller söka jobb kanske..
 
Ska till mamma och fika i eftermiddag. Frågade henne om hon visste var alla mina gamla Asterix och Tintin-album var nånstans. Hon skulle kolla efter dom. Hoppas jag får med mig hela gänget hem. Då ska jag unna mig lite kravlös lycka.
 
                         pic:weheartit.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: