JennyD

Panta

Kategori: Allmänt

Filmen igår: På ett sätt var den lite "plojig". Onda dockan typ. Men sen när det ändå är demoner, djävulen och sekter inblandat. Alltså, jag kan inte låta bli att gå igång då. Det var lite läskigt när jag skulle sova. Tänkte på äckliga Annabelle. Tur att Hedda kom in och gjorde mig sällskap.
Kom på att jag inte är religiös i nån slags bemärkelse längre heller. Kanske inte gud skyddar mig mot demoner alls nu? (om han finns trots allt). Fast det är väl ändå ett ganska taskigt argument, att vara medlem i Svenska Kyrkan bara så att man kan ha ryggen fri för skräckfilmer.
 
Det här med "Black Friday"...  Livsfarligt att hänga på onlineshoppingsidor idag.
 
Ska snart iväg och panta. Älskar panta. Speciellt nu när allt är värt en krona med.
 
 
 
                  pic:weheartit

Kommentarer


Kommentera inlägget här: