JennyD

I am Santa Claus

Kategori: Allmänt

Fanns ett jobb på platsbanken som tomte. Det är sant! Fast det gällde bara en dag. 20/12. Känns lite menlöst att genomgå en rekryteringsprocess för en dag.. Eller? Dom vill säkert ha en medelålders karl till det ändå. Nu skulle jag haft min tomtelicens. Har velat ta en sån fram och tillbaks i några år nu. Har för mig att man var tvungen att ha naturligt skägg för att få en sån. Kanske ska ta och kolla upp det igen.
 
Åt blåbär med mjölk och socker till kvällsmat. Påminde om sommaren. Saknar den men längtar till julen. Vill aldrig vara där jag är. Åt macka med makrill på till. Fick dåligt samvete när jag delade burken lika mellan mig och Lina men uteslöt Hedda. Kände mig egoistisk, men det hade blivit så fjuttigt för oss annars. Hon fick ändå sin blötismat sen. Strömmingsmak.
 
 
                                               pic:weheartit.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: