JennyD

Mañana Mañana

Kategori: Allmänt

Prövande dag. Jobba gick väl okej. Mår illa när jag äter och efteråt. Kanske ska sluta äta? Vågar inte äta något annat än ostmacka och blåbärssoppa än. Men det är inte så mycket mer ensidig kost än vanligt antar jag. Känner mig både fysiskt och psykiskt svag. Klena varelse.
 
 
Hade dessutom tänkt lämna in min rosthög till cykel efter jobbet. Har smart nog låst fast den i själva cykelstället. Där den har stått i cirkus fyra år. Och hela låset hade rostat ihop. Omöjligt att få upp. Kämpade med blod,svett och tårar. Till sist gick det upp med hjälp av nått spray Lina hittade. Men då hade ju Cykelgubben redan stängt för dagen. Imorgon då va kanske...
 
Dagens stora + : Future kommer till WayOutWest. Och det tycker jag är skoj. För jag gillar honom lika mycket som Coca-cola och Banana Skids.
 
                           Future pic:weheartit.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: