JennyD

Helgen

Kategori: Allmänt

Okej. Helgen i korthet då. I Fredags var min kompis Kristian här och det var såklart superkul att träffa honom. Han hade dessutom med sig ofantliga mängder godis(nej jag skojar inte!!). Så det kommer verkligen inte att gå någon nöd på mig på ett bra tag. Sen på Lördagen grillade vi på Vallås. Egentligen var det mest Viktor som grillade. Det märktes väldigt tydligt att jag inte är van vid 2-dagarsrace. Jag avslutade Lördagen med att spy. Jag spyr aldrig. Det var nog värmen. Vi skyller på det. Det var helgen i ett mycket komprimerat format. 
Nu har jag duschat och ätit blåbär. Extra goda var dom. För när jag hittade dom så kändes det som jag var på hemlig skattjakt.
 
Ett väldigt sorgligt besked den här helgen också, att en gammal kompis från förr dött av en överdos. Förbannade droger. Tänker på hans barn.
 
Tog tydligen bara en bild den här helgen med. En Viktorgrillbild.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: