JennyD

ToughLuck

Kategori: Allmänt

Klickade precis hem lite kläder från Australien. Kan resultera i en fet tullavgift men jag valde att chansa. "One teaspoon" gör världens snyggaste skönaste jeansshorts. Inte mitt fel att dom måste skeppas från andra sidan jordklotet. Behövde ett par till innan Thailand kände jag. Har bokat resterande boenden nu förresten.
 
Tog ju väck stygnen idag. Det gjorde rätt ont faktiskt. Såret hade inte läkt ihop ordentligt heller, så nu ska jag ha tejp en vecka. Och hålla utkik så att det inte "öppnar upp" sig. Usch, äckligt.
 
Passet blev nog riktigt jävla fult också. Hade försökt placera luggen så att den inte skulle täcka ögonen men det godkändes inte. Fick dra den helt åt sidan. Såg hemskt ut. Jag är helt allvarlig. Mycket missnöjd.
 
 pic:theyallhateus.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: