JennyD

Aktivitet

Kategori: Allmänt

Har gått en runda. Blev rejält nedkyld och försöker att värma upp mig med en kopp kaffe. Det kommer bara att hjälpa tillfälligt. Jag kommer frysa resten av dagen. Och ikväll ska jag försöka värma upp mig med alkohol. Lördagarna är väldigt inrutade. Om någon nu hade missat det.
 
Ska hem till mamma och pappa och äta ikväll. Så skönt. Att kunna äta gott men ändå slippa ansträngningen menar jag. Det kallas lyx.
 
Funderar på om jag ska in till stan en vända. Tycker inte riktigt om att gå på stan längre. Föredrar nätshopping. Men det är ju alltid bra att aktivera sig lite. Behöver öva på det nu. Det kommer bli många långa dagar att fylla ut framöver. Problemet med arbetslöshet är ju också att det helst ska vara kostnadsfria aktiviteter. Knivigt.
 
                       pic: weheartit.com 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: