JennyD

Tydligt

Kategori: Allmänt

Scientologi-kyrkan ligger bakom åtta utav tio personlighetstester. Enligt min nye jobbcoach då. Jodå dom har redan påbörjat utslussningen. Det är tredje gången i mitt liv jag utsätts för en sådan. En jobbcoach alltså. Absolut inget personligt mot honom. Han verkar väl vara en hyvens kille. Även om jag ifrågasätter vissa av hans påståenden. Men jag avskyr sånt där. Kan man få sluta på jobbet först liksom. Nej då, här ska vi ligga steget före. Bli attraktiv på arbetsmarknaden. Marknadsföra sig själv och skit. Vi befinner oss tydligen i förnekelsestadiet enligt honom också. För guds skull, jag har ju suttit med i förhandlingarna sen i Augusti. Allt är väldigt tydligt. Jag är inte i förnekelse. Jag är förbannad.
 
                    pic: weheartit.com
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: