JennyD

ToughLuck

Kategori: Allmänt

Köpte nyss biljetter till The Sounds och Viktor & the blood nästa Lördag. På Tivoli i Helsingborg då. Härhemma händer ju ingenting. Ingenting! Jodå. Någonting händer faktiskt. Ska ha en liten Halloween grej nu på Lördag. De närmast sörjande. Fixade min dräkt igår. Det kommer bli varmt. Mer än så avslöjar jag inte.
 
Detta är inget gnäll. Bara lite information. Var bara tvungen att kontakta sjukvårdsupplysningen innan idag. Och hon höll med. Att det lät som bihåleinflammation alltså. Sa ju det! Jag kan sånt här. Trycket har satt sig under ögonen nu med. Det går liksom inte att böja sig ner. Känns som en tyngd innifrån skallen vill ut då. Är tvungen att knapra Ipren dygnet runt. Det gör jag aldrig annars, bara när jag är bakis eller har mensvärk.
Nåväl, hennes svar var att ingen läkare kommer skriva ut penicillin så länge jag inte har en enorm smärta eller feber.
Utan dom rekommenderar ett speciellt nässpray med kortison. Jag avskyr nässpray. Hur täppt jag än blir. Det spelar ingen roll. Har säkert inte använt det på femton år. Känns som att hjärnan löses upp samtidigt som man får en kallsup. Fattar inte att folk kan bli beroende av sånt där. Beroende blir man ju av sköna saker. Men det är väl bara att bita ihop. Ojdå, det blev visst lite gnäll ändå. Men jag var positiv i Måndags. Så det väger upp.
 
                                
                                 pic :weheartit.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: