JennyD

OMG!

Kategori: Allmänt

Kors i taket! Jag åt pannbiff, potatis och stekt lök till lunch. Kött äter jag ju inte speciellt ofta. Men det händer. Kokt potatis däremot var säkert över ett år sen. Jag minns inte ens. Jag äter nästan aldrig en måltid som man inte har ketchup till. Alltså jag hade nöjt mig med deras salladsbar. Det fanns till och med ugnsbakade rödbetor. Det var den nivån. Så nu ska jag passa på att äta lite allsidigt. Återställa någon vitaminbrist. Behöver inte ens anstränga mig ju.
 
Det verkar vara en intressant utbildning. Jag gillar rättigheter. Blev lite förvånad när en del inte verkar förstå att man faktiskt tar del av en politisk ideologi, det är ju facket vi sysslar med. Man borde väl veta vilket håll det drar emot om man säger så.
När två personer började försvara SD så kunde jag inte hålla tyst. Dessa inskränkta människor är överallt nuförtiden! Jag fortsätter att prövas. Men jag kanske behöver det? Så jag hålls igång.Har känt mig väldigt asocial den sista tiden.
 
Det handlar om värderingar. Dom sitter inpräntade i mig. Min mamma har alltid röstat på Vänsterpartiet och hon är den mest fördomsfria människa jag nånsin mött. Allas lika värde låter kanske klyschigt men om man är övertygad om att det är så det ska vara så är det väldigt lätt att tycka en massa andra saker. Det följer med på köpet liksom.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: