JennyD

In the Dark

Kategori: Allmänt

Kollar ut genom fönstret och inser att det är mörkt klockan 19.18 nuförtiden. Känns sådär. Hänger i min ensamhet. Fast jag ska inte spela offer på något sätt. Har blivit tillfrågad om jag ville med ut och käka. Men jag känner mig fortfarande inte i fysisk form. Inte i psykisk heller för den delen. Men det får jag faktiskt hacka i mig. Det kan jag ju vänta på i hundra år liksom.
 
Upptäckte att jag längtar till julen innan. Lyssnade lite på julmusik och försökte komma åt den där känslan. Det kanske funkar bättre med en film? Fast jag hade egentligen tänkt att jag skulle läsa ikväll. Har en massa böcker som ligger på hög. Om jag har börjat läsa en bok så vill jag helst avsluta den så fort som möjligt. Halvlästa böcker gör mig nervös på något sätt.
 
 
                                 En stilig karl. Nat King Cole.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: