JennyD

Hunter

Kategori: Allmänt

Det blev en bok om Hunter S Thompson som vann. Fick den av mamma i julklapp förra året. Och har inte läst den än? Fy skäms! Den är tyvärr inte ensam. Jag gillar att köpa böcker. Är lite sämre på att ta mig tid att läsa dom bara. Men nu hann jag några kapitel. Ska fortsätta strax.

I alla fall, Hunter ligger mig varmt om hjärtat. En av mina tre "gubbar". Självklart har jag kvinnliga hjältar också. Men det är inte dom vi pratar om nu. Vi pratar om dom galna männen. Hunter S Thompson, Charles Bukowski och Keith Richards. Så, är du: karl (gubbe), suput/ har missbrukarpersonlighet , destruktiv och lite "vriden"? Då gillar jag dig. Nä, men dom har en hel del gemensamma lockande personlighetsdrag .Vi går djupare in i det någon annan gång. Nu ska jag läsa vidare.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: