JennyD

Bang Bang Pow Pow

Kategori: Allmänt

Lil Wayne lyckades genomföra sin konsert i Stockholm igår i alla fall. Då borde oddsen vara rätt goda inför imorgon.
 
Längtar till julen igen. Ett genomgående tema på fredagar tydligen. Tänk lite snö, pepparkakor, hyacinter, glögg och tomtar. Jag vill faktiskt börja använda mina fuskpälsar också. Idag var det fjorton grader ute. Det är inte okej. Det är väl nu nånstans jag ska börja uppskatta att jag slipper frysa i alla fall. Men nä, jag känner ingenting. Inte ett uns av tacksamhet här inte.
 
Det var kampanj idag på Emmaus. Alla barnböcker kostade fem kronor. Lyckades hitta två riktiga rariteter. I mina ögon sett då. Den lyckan. Helt omätbar.
 
Fick hem ett paket på posten också. Förutom mina linnen som jag hade beställt så hade dom även skickat med klistermärken och godis. Sånt uppskattas.
 
Jag ska sluta vara så jävla bitter. Vad är en liten förkylning eller ett förbannat jobb när allt kommer omkring egentligen? Fast inte på Måndagar! Där kommer det aldrig bli någon skillnad. Det är min mänskliga rättighet att vara dyster och tragisk då.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: