JennyD

Creep

Kategori: Allmänt

Maten på det här stället alltså. Den går inte beskriva i ord. Jag kan inte göra den rättvisa. Idag åt jag kycklinggryta med bönor, råris och turkisk yoghurt. Har dessutom fått ett helt nyupptäckt intresse för grönsaker och råkost. Det är så gott! Önskar någon kunde förtydligat det för mig lite tidigare.
 
Frukt däremot är jag fortfarande helt ointresserad av. Om det inte ingår i någon form av bakverk då förstås. Fruktkorgar och liknande har aldrig lockat mig. Ett äpple tillexempel, det måste ju vara världens tråkigaste sak att äta. Äter nästan hellre något äckligt än menlöst om jag ska vara ärlig.
Men jag kanske ändrar mig om det med tillslut. Har ju tydligen blivit ombytlig på äldre dar.
 
Att börja 08.30 om dagarna gör mig till en gladare person. Det skulle vara upplagt såhär jämt och ständigt. Man jobbar tre veckor och sen går man någon utbildning den fjärde.
 
Nu har jag varit alldeles för positiv för en Måndag. Väger upp (ner) med Radiohead. Det var alltid en bra isbrytare och nästan ett garanterat ragg på festival förr i tiden. Tala illa om Radiohead. Inte för mycket. Bara lite lagom. Det fanns alltid nån snygg kille som ville försvara dom då. Halva jobbet var gjort. Snygga killar gillade Radiohead. Det var så enkelt förr.
 
 
 
 
 
You're so very special
I wish I was special

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here.....
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: