JennyD

All lies

Kategori: Allmänt

Sista dagen på kursen imorgon. Och slutet på allsidig kost. Det märks att det är sista veckan innan löning (och två helger!) när man börjar rota fram överblivna danska pengar och växlar in på Forex. Ska erkänna att jag kollade in säcken med pantburkar och pet-flaskor innan idag också. Den såg rätt lovande ut ändå. Fast jag är jävligt bra på att trolla med pengar när det gäller mat och överlevnad. Det löser jag alltid. Har prioriterat ganska mycket nöjen den här månaden. Det blir så ibland. Hade jag haft barn hade jag ju varit mer ansvarsfull än så här. Förstås. Och kokat broccoli till varje måltid. Men nu har jag ju bara mig själv. Och då kan man käka snabbmakaroner med ketchup i en månad i utbyte mot kläder, konserter och en flygbiljett. Man väljer själv då.
 
                                pic:theyallhateus.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: