JennyD

Sick&Tired

Kategori: Allmänt

Konstigt att jag inte gjort något inlägg sen i Fredags.Det kändes som om jag hade gjort det.Nu kommer det bli lite gnälligt,så om nån inte är på humör för det så skit i och läs bara.
 
Jag är så trött på allt.Både fysiskt och mentalt.Somnade innan 22.00 igår.Det är ovanligt.Känner inte ens för att vara långledig.Det finns inget att hitta på i den här stan.Inget som känns kul.Jag kan faktiskt inte komma på något.Känner mig färdig med Halmstad.Som ett förhållande som borde tagit slut för länge sen,men man klamrar sig kvar av gamla vana.Fast det är väl bättre att vara ledig än att jobba..

Kommentarer

  • Nina säger:

    Usch va tråkigt att du känner så, va rädd om dig. Kanske byta yrke skulle hjälpa? Plugga till nått du tycker är kul? Då öppnas nya vyer, det tyckte jag:) Kram Nina

    2013-05-07 | 19:49:44
    Bloggadress: http://ninalunde.blogg.se
  • jenny säger:

    tack för omtanken Nina :-)

    2013-05-10 | 17:15:43

Kommentera inlägget här: