JennyD

Midsummer

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt av att ryggen höll på att mörda mig.Minns också att jag vaknade inatt och mådde illa som satan.Funderar på att gå en runda,det brukar hjälpa.Men samtidigt tar det emot lite.Jobbigt värre.Den här Midsommaraftonen kunde börjat bättre.Förra var katastrof,så jag måste kompensera upp med den här ju!
 
Spenderade eftermiddagen igår med att leta efter en outfit tills idag.Men precis som vanligt hittade jag inget av intresse.Så jag fick nöja mig med en svart sak.Att jag aldrig lär mig.Likadant varje år.
 Från 2010,hade tänkt mig nån skir blommig klänning idag,men det får väl bli svart .Skit.

Kommentarer

  • Malla säger:

    Spelar ingen roll va du har på dig, för du är alltid lika fin i allt <3 Vi ses i kväll. Kram

    2013-06-21 | 09:45:11

Kommentera inlägget här: