JennyD

AllSummerLong

Kategori: Allmänt

Gårdagen var trevlig.Maten var helt okej.Tog en "Pulled pork sandwich",och köttet var gott men det var lite mycket.Det är ju egentligen ett lyxproblem.Jag är inte så mycket för kött egentligen om jag tänker efter,det är ju skitgott med grillat och så,men det får inte vara för mycket av just kött.kolhydrater är mer min kopp te.Fattar inte att folk kan klara sig utan pasta och bröd.Jag hade blivit galen.Men jag kan ändå rekommendera "Freddies",priserna var rimliga också.Efteråt gick vi till Lilla torg och satt på uteserveringen.Och efter det gick vi till B&B,det var helt okej med folk.Men jag och Lina gick hem tidigare.Blev mest trött av att dricka igår.Fast det är ju bra på ett sätt,desto piggare idag menar jag.
det här är en gammal matbild,från förra malmöfestivalen.Den passade in på temat bara..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: