JennyD

Sleepyhead

Kategori: Allmänt

Försöker komma på något som jag kan sysselsätta mig med i minst tre timmar. Är dödstrött och får helst inte somna före 22.00. Sov nästan ingenting i natt. Och egentligen vill jag helst av allt ge efter, men då kommer det bara bli en ond cirkel av alltihop. Kommer inte hinna vila innan julfesten imorgon för bussen går 16.45 från teatern. Och det är väldigt viktigt för mig att vara utvilad inför tillställningar nu på äldre dar. Vi ska äta julbord på någon golfklubb i Båstad. Känns som om det kommer vara lite svårt att smälta in i inredningen på ett sådant ställe. Varför jag nu skulle vilja det?..
 
Handlade efter jobbet. Dålig idé. Blir alltid bara en massa skit. Typ läsk, piroger(?!), chips och kexchoklad. En gurka också förresten. Den var lite nyttig och vägde upp.
 
 "Snelugg"...hmmm. Kanske inte det bästa beslut jag tagit.
 
Sen på Lördag så drar vi till Gbg. Ska skänka lite slantar till musikhjälpen och hänga med kaninerna på Liseberg.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: