JennyD

PuppieLove

Kategori: Allmänt

Idag efter jobbet åkte jag och Lina raka vägen till Bikbok.Det var nämligen halva priset på ALLT.Jo,på allt.Fast bara idag.Behöver jag nämna att det var fullsmockat med folk?..Men jag lyckades i alla fall roffa åt mig en t-shirt,en sjal med gorillor på och ett par svarta jeans.Gick på lite över trehundra.Bara jeansen kostar ju egentligen 499 kr.Så jag är nöjd.Svarta jeans är ett av mina favoritplagg.Det är så snyggt så det går liksom inte förklara.Är ständigt på jakt efter den perfekta svarta slitna nyansen.
 
Idag på halv tre-rasten så kom det en lastbil till jobbet.Inte speciellt konstigt kan tyckas.Men just den här lastbilen innehöll fyra valpar.Och lite andra grejor förstås.Valparna var så söta så jag trodde jag skulle dö.Nån blandning mellan Siberian husky och en till ras jag inte minns.Helt otroligt söta.Har ett leende på läpparna när jag skriver detta.Jag kan helt enkelt inte sluta le.Vi sätter punkt där.
 
pic weheartit.com
 
I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: