JennyD

Vännen i kattkostym

Kategori: Allmänt

Har inte riktigt orkat fokusera på bloggen.Har förlorat en vän.För även om vännen råkar ha kattkostym så är det ändå en vän.Det är väldigt många tillfällen i vardagen som man intar rollen som kattägare.Det märks ytterst tydligt när man inte kan göra det längre.Väldigt många saker som framkallar det där hugget i hjärtat och den där klumpen i halsen.Att öppna skinkburken utan att nån kommer springandes,ingen som sitter utanför toaletten och jamar när man duschar,att öppna frysen och se alla burkar med chili con carne och korv stroganoff som är infrusta i portioner 2 pers+katt,att reflexmässigt kolla om han ligger i Linas skinnfåtölj på morgonen,sova,vakna...kan forsätta i evighet.
 
Han hade tumörer på levern,det fanns inget jag kunde gjort.Min enda tröst är att min magkänsla sa till mig att ta honom till veterinären innan han blev riktigt dålig.Han slapp iallafall ha ont.
Min lille Skille,förlåt att jag inte kunde hjälpa dig.

Kommentarer

  • Malla säger:

    <3<3<3

    2012-11-10 | 18:35:41
  • Nina säger:

    :,( Sorgligt.... Hämskt när våra djurvänner lämnar oss...

    2012-11-10 | 19:17:33
    Bloggadress: http://ninalunde.blogg.se

Kommentera inlägget här: