JennyD

I carry your heart

Kategori: Allmänt

Näe,jag har inte orkat blogga.Eller rättare sagt inte brytt mig så mycket.
Sover fortfarande med Skilles lilla halsband runt mitt handled.Är lite rädd att doften ska försvinna.Om man drog in ett djupt andetag när man hade näsan nerborrad i hans päls så kunde man få det där hugget i magen.Ett bra hugg alltså,precis som när man är nyförälskad.Den där katten alltså.Jag trodde jag skulle kunna hantera sånt där nu,när man blivit äldre och allt.Hålla det lite på avstånd,inte fästa sig sååå mycket.Fast det var ju bara att kapitulera direkt.Totalt chanslös.Men det var det värt.Tusen gånger om.Hur ont det än gör nu.
 
Ser fram emot helgen iallafall.Imorgon ska jag och Lina till Malmö och kolla på Markus Krunegård.Förhoppningsvis kommer vi hem den här gången också för på Lördag ska vi till Lizette och Philip på  "Bröllopsfest".Kan man väl kalla det...Dom är ju gängade nu.(öhh!Jenny! 50-talet ringde och ville ha tillbaka sitt uttryck).
 
Köpte flygbiljetter förra veckan också.Till mitt älskade Thailand såklart.Är nästan så pank man kan bli nu,men det spelar mindre roll.Ta hand om era nära och kära hörrni.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: