JennyD

Schleten

Kategori: Allmänt

Så fort jag har skrivit det här inlägget så ska jag gå och lägga mig.Är helt slut.Det var inte så farligt att gå upp(jobbar dag nu i tre veckor)men efter lunch har det gått på ren vilja.

Sov två timmar mellan Lördagen och Söndagen.Vi stog och kollade på "Musikhjälpen" fram till 08.00 på morgonen.Jason snackade med mig och Lina!Nån som såg/hörde?fast ni sov väl då.Det gjorde ni rätt i.Innan dess var vi Liseberg och sen gick vi ut.Hamnade på "Sticky fingers" som vanligt.Fast vi hade bestämt oss för att gå till "Yaki-da".Det blir så ibland.

Detta skedde med en julfest i ryggen,som var väldigt rolig.Gott käk och ett riktigt bra liveband.Sen åkte vi in till stan.Gick till Morfars och sen B&B.Fast det var väldigt lite folk på Biljarden.Alltså jag orkar inte skriva mer nu.Vi säger så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: