JennyD

Rutinerat

Kategori: Allmänt

Shit,blev alldeles genomsvettig efter en skål tomatsoppa.I den här värmen?igen?Ja,det kommer bli mycket budgetmat framöver.Har ju en stundande utlandsresa och en festival framför mig.Och det enda jag kan dra in på är mat.Jag kan käka makaroner och ketchup en hel vecka bara jag får gå ut på Lördag.Och så är det med det.Vi prioriterar alla lite olika.Inte sant?

Tillbaks på jobbet igen.En positiv grej är ju att man inte hinner göra av med så mycket pengar när man jobbar.Det är dyrt att vara ledig,man blir så rastlös.Men satan vad jag hatar sista söndagen på semestern.Påminner om sista dagen på sommarlovet när man var barn.Helt förkrossad är man.Sen på Måndagen så är det liksom inte så farligt ändå.Man bara faller in i rutinen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: