JennyD

Untz untz

Kategori: Allmänt

Hade en fantastiskt rolig kväll igår.Såg ett span på Morfars.Han är så förbannat snygg.I en helt annan liga.Jag blir knäsvag fast jag är berusad.Jag ska fråga gud om han kan pussla ihop oss.

Förfestade ett litet gäng hemma på vallås.Mamma o Pappa är ju utomlands så det var FF.Var skitkul.

"Han med hundarna"(lite internt,mina brudar vet vem jag menar) bjöd på jägermeister.Trevligt.Sen var vi på Mårtensson.Blev lite besviken på utbudet av män.En kille kom fram och jag anklagade honom för att vara sverigedemokrat.Han var jobbig,han var bergis rasist.Träffade Tobbe och Sandra vid pölsemannen.

Fyndade förresten värsta coola paljett toppen på Emmaus igår.95 spänn!den väger bly men det är den värd.Hade inte den igår dock.Sparar lite på den.

Nu ska jag strax äta pizza och dega i sängen.Hela dagen.Så jävla gött.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Oj då, inte dåligt...;)

    2010-09-26 | 12:47:53
  • Malla säger:

    Va kul slå till me honom :) inte lätt kanske men man kan ju försöka.

    2010-09-26 | 19:50:49

Kommentera inlägget här: