JennyD

Så är det

Kategori: Allmänt

Alltså jag kommer inte över den här luggen.Var tvungen att tagga bort mig på Mallas kort på facebook.Då är det fan illa.Inget personligt nu Malla.Dina kort är fantastiska,det är jag som ser jävlig ut.väx hår,väx!

Lördagen var myspys.Käkade kycklingvingar på Olivers,sen hängde vi på vallås och förfestade.Tråkigt att alla ställen stängde två,pga den här jäkla sommartiden.men,men det tar vi igen nu till påsk.Tänkte gå ut både på torsdag och lördag.Får pengar på torsdag och dessutom har Bulls premiär för uteserveringen.Härligt!

Det är så himla mycket nu.Måste fokusera.Bort med allt som tar energi.Fick papper om högskoleprovet.8.30-16.10! fyra pauser iallafall.Vet ju inte ens om jag vil plugga längre så motivationen är ju inte riktigt där.Vill liksom bara få det överstökat.Skriver jag för jävla dåligt så får ingen veta resultatet.Ingen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: