JennyD

Karmakontot

Kategori: Allmänt

Är seg.Allt är som vanligt alltså.Jobbar "förskjuten arbetstid" fram till semestern.Jag och Viktor jobbar 8.00-19.00 måndag till torsdag och är ledig på Fredagar.

Jag var ett praktarsel i helgen.I Gbg alltså.Vi hade intagit nattamat i form av hamburgare på Burger King och var på väg att hoppa på spårvagnen till Mölndal när ett killgäng började tjata om efterfest.Så jävla jobbigt när folk inte uppfattar att man inte är intresserad.En kille forsatte tjata och sa "-Vi har en massa sprit!".Jag hör mig själv säga"-...och inte ens det lockar med ditt jävla utseende".
Vill poängtera att jag fick lite dåligt samvete direkt när jag hade sagt det.Och jag är verkligen ingen bitchbrud i verkligheten.Det bara blir sådär ibland på fyllan.Fan nu är karmakontot åt helvete igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: