JennyD

Ta din säng och gå

Kategori: Allmänt

Jag kan gå igen!det hugger till fortfarande ibland och jag är lite stel men jag beter mig iallafall inte som en gammal gubbe längre.Helt overkligt.Jag hade tydligen svårt att slappna av(no shit) men han tyckte att han löste det "akuta läget".Men jag ska tillbaka för det var mycket att jobba med.Till mitt försvar är det väl inte så konstigt att man är lite stel,har ju inte kunnat gå ordentligt sen jag skadade mig på midsommar.
Eftersom man ska gå mycket funderar jag på att åka till ullared,där går man ju mycket...

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Yey! :) Så skönt!

    Ullared låter som ett bra botemedel...:)

    Ses imorgon!

    2010-07-28 | 10:09:03
  • Malla säger:

    Gött att det är bättre, jag vet det är ett helvete att ha ont i ryggen. Ses i morgon.

    2010-07-28 | 12:18:17

Kommentera inlägget här: