JennyD

Film-tips!

Kategori: Allmänt

Kollade på en film idag som jag inte sett på länge."Wir kinder vom bahnhof zoo".En verklighetsbaserad historia om droger,på 70-talet nångång.Såg den i skolan,i 8:an,första gången.Om det är någon som missat den.Se den!låt inte det faktum att den är tysk skrämma er.Sånt skrämmer nämligen mig ibland.

Blev sugen på att plocka fram min gamla diesel sidenjacka.Hon har nämligen en baseballjacka i filmen som påminde mig om det stuket.När jag var runt 12 hade jag en riktigt schysst collegejacka.Marinblå och grå med tryckknappar.lite baseball-stuk sådär.
Sidospår!!filmen handlar inte om kläder.Bara så ni vet.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh, jag kommer ihåg den! Den var cool :)

    2010-02-25 | 18:41:25
  • Lizzan säger:

    Collegejackan alltså. Kanske man ska tala om också...:)

    2010-02-25 | 18:42:19
  • jenny säger:

    jag kommer ihåg din hund-jacka också.den var också cool!

    2010-02-25 | 21:14:17

Kommentera inlägget här: