JennyD

Why?

Kategori: Allmänt

Exakt hur glad blir man när man vaknar upp med inte bara ett,utan tre munsår i ena mungipan två dagar innan nyår?
Man blir fan inte glad.Det är inte ett dugg charmigt att försöka klä upp sig när man ser ut som om man har böldpest i ansiktet.Besviken på dig Gud.Djupt besviken.

En god nyhet är iallafall att vi slutar 12.00 imorgon.Väldigt praktiskt för det är en hel del ärenden som ska hinnas med.

Jag har fortfarande inte blivit bättre på att gå upp klockan 06.00.Jag blir såå trött.Hade jag slängt mig framför tv:n nu hade jag tuppat av direkt.

Kommentarer

  • Malla säger:

    Ja dem jävlarna ska dyka upp när man minst anar det, jag vet... hoppas det försvinner lite till fredag smörj massa me vectavir. Ses :)) kjam

    2010-12-29 | 18:48:06

Kommentera inlägget här: