JennyD

I Quit!

Kategori: Allmänt

Seg och sliten.Jobbade idag.Hoppas på att få ledigt,ellr iallafall sluta tidigare på Fredag.Är ju WOW då.Jag behöver verkligen lite festival.Har varit superstressad på jobbet.Ligger efter i alla tre pressarna,och allt har verkligen krånglat.

Ska anart bort till vallås.Jag,Lina och Viktor ska grilla där.Mammma och Pappa är i Danmark.Kanske skulle lite fler folk joina in.Ska bli aspackad ikväll.Ska nog gå in i ett koma-liknande beteende.Så ursäkta om vi stöts på i natten och jag är otrevlig,apatisk eller något liknande.Har haft mer ansvar på jobbet den här veckan än jag brukar ha vardagligen i ett år.Så ikväll släpper jag allt.Om så bara för en kväll.

Ha en lovely Lördag!

Kommentarer

  • Juliette säger:

    överlevde du lördagen? :)

    2010-08-08 | 16:31:21
  • Anonym säger:

    Jo,jag överlevde.Fast med nöd och näppe.Upptäckte att min kamera gått sönder när vi var på La Cocaracha.Så jag blev asförbannad och gick hem.Innan kl 02.00....

    Fast det var kul före ;)

    2010-08-09 | 22:12:09

Kommentera inlägget här: