JennyD

Håkan!precis vad jag behöver.

Kategori: Allmänt

Idag har jag bakat.Det är sant!Kolakakor bland annat,och dom blev goda.Ska ha lite försenat födelsedagskalas hos mamma och pappa på Lördag.Har beställt en alldeles vanlig gräddtårta med marsankräm i mitten och nonstop och geléhallon ovanpå.Vi har alltid beställt tårta från konditori när någon har fyllt år men i år ville jag göra det simpelt och mamma ställde upp såklart.

Fick också ett impulsryck så jag och Lina drar till Göteborg på Fredag och kollar på Håkan Hellström.Han spelar på Liseberg så det kostar bara inträde.Ska inte ut efter(vi måste ju vara på mitt kalas kl tre!)men vi sover hos Pin,så man kan ta nån cider till maten och helt enkelt chilla lite.
Jag kan behöva lite Håkan,första gången jag såg honom,2001, tänkte jag:"fan,det här kan jag leva på i ett år minst".Total-lycka!

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Ha det så kul! Då ses vi inte när jag ska lämna nyckeln, men jag lägger den i brevlådan. Kram

    2009-09-17 | 14:45:18

Kommentera inlägget här: