JennyD

Wrong part of a masterplan

Kategori: Allmänt

Jag har ont i halsen och fryser litegrann.Så jag gick och köpte kakor och mjölk och gjorde varm choklad.Men jag har ändå ont i halsen.
Kollade på "Den rätte för Rosing".Kan inte låta bli att känna någon slags empati för henne.Allt blir så fel för henne hela tiden.Men jag gillade henne i Big Brother.Hon var nästan som en slags mamma för dom andra.En skandal-morsa men ändå en morsa liksom...
Klippte Lizette i eftermiddags.
Jag saknar att jobba.Min kropp saknar att jobba.Tycker om när man är lite sliten och får stupa ner i sängen.

Kommer du till helgen Malla?

Sov gott!

Kommentarer

  • Malla säger:

    Supesnyggt kort ;)



    Nä tyvärr vi ska överraska carina hon har fyllt år så vi ska ta henne till ullared o sova där o bada badtunna o så. Sen nästa e me späckad, sen ska vi till schougs den 18 april så det e full upp. Pengarna räcker inte heller till. Få se om jag kan komma till påsk kanske få se hur det e i plånkan. Kram

    2009-03-25 | 12:32:34

Kommentera inlägget här: