JennyD

Här kommer lyckan...

Kategori: Allmänt

Okej,jag erkänner.Jag är så dålig man kan bli på att uppdatera nu förtiden.Men nu är det bara en vecka kvar på jobbet sen blir det semester i 4 veckor.Vi kommer att jobba i 4 veckor till efter semestern.Känns skönt.
I Fredags fick jag för första gången i mitt liv ett nervöst sammanbrott som var stressrelaterat.Brukar aldrig stressa upp mig,hur mycket jag än har att göra.Men i Fredags blev det bara för mycket.Det är lite jobbigt att vara borta på veckorna.Man får fixa allt praktiskt på helgerna och då känns det som man bara vill ta det lugnt istället.
Jag o Lina var på bio i Fredagskväll.Baksmällan.Det var helt perfekt att se en grabbkomedi med alldeles för låg humor efter en sån dag.I Lördags var vi i Ullared med mamma.Sen festade vi på kvällen.Hängde på uteseveringarna med Juliette.Hade svinkul.
Idag när jag vaknde gick jag och köpte baguetter sen drog jag o Lina ner till hundstranden.Hade med mig Ipoden och så kommer låten "Här kommer lyckan för hundar som oss" med Håkan.Runtomkring mig springer hundar överlyckliga över att få hänga på stranden en varm sommardag.Det var så jävla passande.Vackert.Jag satt nog och log för mig själv.Tönt-Jenny!
Sen drog vi hem,beställde pizza och däckade.En späckad men fantastisk helg.
Jag borde vara deppig men jag är inte det.Jag mår alltid som bäst när jag inte har något att förlora.Det där sista var lite klurigt va?
Nu ska jag sova!Godnatt.

Här kommer lyckan för hundar som oss-Håkan Hellström

Kommentarer


Kommentera inlägget här: