JennyD

Klart jag köpte jeans

Kategori: Allmänt

Köpte ett par jeans såklart.Vem försökte jag lura.En smäcktight historia,men storleken större blev bara större på benen.Mitt eviga dilemma.Jag har för stor rumpa för mina ben eller för smala ben för min rumpa om man vill uttrycka det så istället.Men å andra sidan är väl mina höfter och min rumpa det enda kvinnliga på min kropp så jag får väl försöka uppskatta det istället ;)
dessutom är det så tjatigt med folk som ältar komplex så vi skiter i det!
Stog i en halvtimma och velade mellan ljus eller mörk tvätt.Det blev mörk.

Nej,det är inte skit på spegeln.Det är bara lite effekter jag lagt till.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Grymt snygga ju!

    Önskar jag hade lika lätt för att hitta jeans...synd om mig...:(

    2009-01-24 | 15:49:55

Kommentera inlägget här: