JennyD

Ett minne som dök upp

Kategori: Allmänt

Besöksrekord igår,tackar!Ska firas till helgen.Sista helgen i Sverige på ett tag.
När jag var i Thailand första gången och vi var på Fullmoon Party hade jag ett möte med en person.Sådana där personer som man alltid minns av en eller annan anledning.Iallafall jag och Lina kom inte igång riktigt.Ni vet man dricker och dricker men blir bara trött och seg.Vi slog oss ner på stranden och satt och snackade med ett gäng killar.Killen bredvid mig var rätt jobbig så jag försökte ignorera honom men efter ett tag lägger jag märke till två,rätt långa ärr på hans handled.Så jag frågade honom vad han hade gjort,fast jag visste ju egentligen.Sen satt vi och pratade i timmar om sådana där saker,jobbiga mörka stunder.Ett halvår senare när jag var i Oslo såg jag honom där med en såndär WWF-mapp under armen,han försökte värva medlemmar.Världen ÄR liten ibland.Men jag gick inte fram.Vissa saker är bara menat att existera i just den stunden dom utspelas.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Besöksrekord?

    2009-02-03 | 15:02:27
  • jenny säger:

    Här!på bloggen ditt lilla pucko ;)

    2009-02-04 | 01:08:16
  • Lizzan säger:

    Ahaaaa... Nu fattar jag! ...är visst lite trög i alla fall...:(

    2009-02-04 | 09:53:46
  • jenny säger:

    Det är okej.Det är vi alla ibland ;)

    2009-02-04 | 09:59:43

Kommentera inlägget här: