JennyD

Att packa eller inte packa?Eller bli packad?..

Kategori: Allmänt

Började sprätta bland mina kläder ändå,fick för mig att jag kunde packa litegrann.Men det gav mig bara ångest.Fan vad jag har samlat på mig.Saker som jag inte ens använt.Jag måste rensa ut och skänka bort.Att man alltid kan hitta något att må lite dåligt åt.Jag svårt att uppskatta saker.Jag hade ju egentligen bara kunnat sitta hemma och njuta åt att jag ska iväg snart,men jag funkar inte så,känner mig alltid helt avstängd precis innan något kul ska hända.
Vill fylla min Ipod med en massa sköna gamla låtar,man måste ju ha rätt musik med sig,viktigt.
Den här godingen ska med!ja,inte Lenny då,men låten.Ni fattar..

It aint over til it´s over-Lenny Kravitz

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Jag tar gärna emot! Om du har nåt i min storlek så bara langa hit :)

    2009-02-10 | 14:29:50
  • Arandur säger:

    hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag :)

    Kolla gärna in min fotoblogg.

    2009-02-10 | 14:33:42
    Bloggadress: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här: