JennyD

Lättnad!

Kategori: Allmänt

Jag eller datorn rättare sagt åkte på ett virus.Det tog över totalt och jag trodde det var kört ett tag men eftersom jag har värsta proffset/hacker till kusin(tack Tobbe) så är jag back in business igen.

Pins fest var nice.Kul att träffa lite nya människor.Göteborg är alltid härligt!

Annars är det lite sisådär nu.Jag har en såndär obehaglig orokänsla.Jag vet inte varför.Kan inte förklara.Tänkte baka pepparkakor imorron så jag var hemma hos mamma och pappa innan och hämtade kavel och formar.Sånt där kan hjälpa ibland.Att man försöker göra lite saker iallafall.

Har även skaffat lånekort den här veckan.Jag har väl inte haft ett sånt sen högstadiet.Läste ut en av böckerna på en dag.Så kan det vara när man har för mycket fritid.

Kommentarer

  • Lizzan säger:

    Kul att du är tillbaka!

    Kram

    2009-12-02 | 19:23:30

Kommentera inlägget här: