JennyD

Det är farligt att leva,man kan dö.

Kategori: Allmänt

Vi slöt en pakt en gång för längesen.Jag var nog knappt 20.När vi är 60,eller rättare sagt när Malla är 60 så ska vi(jag,Lina o Malla)ta livet av oss.Thelma and Louise-style.Hyra en bil och köra över ett stup alltså.Lizette ville inte va med men hon lovade att vinka av oss.Då sa Malla att hon skulle ha en pistol i bilen och precis när vi kört över kanten så skulle hon vända sig om och skjuta henne istället.Då ville Lizette inte vara med och ta farväl längre.Så vi kom på att vi får hyra en torped innan som får ta kål på Lizzan.Man sviker inte gänget sådär!
Att vi valde 60 eller i mitt fall 57 är att efter det går det väl mest utför tyckte vi,då borde man gjort det där man velat.
Vet inte varför jag tänkte på det idag.Söndagsångest kanske?nä,det är faktiskt bara en kul gammal grej vi brukar dra upp.Med glimten i ögat,okej!jag är inte självmordsbenägen...inte idag....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: