JennyD

Jippi

Kategori: Allmänt

Blev så glad idag!har gjort ett fynd.Min absoluta favvo t-shirt försvann i somras.Tror det var på Hultsfred men är inte helt säker.Älskade den.Inget speciellt egentligen.lite urblekt svart-grå slapp och lite trasig men ändå helt underbar.Mitt säkra kort som alltid funkade.Gick runt på herravdelningen på Åhlens o kollade lite efter något till pappa i julklapp.Då ser jag nästan en exakt likadan! enda skillnaden är att det är som några blekta fläckar på ena sidan,men det var bara snyggt.Helt perfekt och bara 149 kr.
Jag blev faktiskt nästan helt färdig med julklapparna också.Annars har jag misskött det där litegrann,skulle in i Tisdags på förmiddagen och köpa dom sista hade jag tänkt.Men jag köpte en svart fuskpäls till mig själv istället.

Lizette,Jag och min gamla älskade tischa.Fråga inte vad jag sysslar med..det minns jag inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: