JennyD

TIS

Kategori: Allmänt

Första veckan som arbetslös kan man säj. Räknar inte förra veckan för det kändes mer som julledigt. Gått två promenader, skickat in arbetsgivarintygen till A-kassan och kollat på en film.
 
Bet sönder en tand när jag åt lunchmacka! alltså det räcker nu. Har inte riktigt tagit ställning om hur jag ska bete mig. Först blev jag asförbannad men nu låtsas jag som ingenting. Tanden bredvid rotfyllningstanden med. Den har säkert fått ta massa stryk under alla dessa besöken suck.. Kanske bara är en bit lagning som lossnat men ändå. Får se om jag kontaktar dom eller inte. Gör inte ont iallafall. Ännu. Jag har ju lagt pengar där hela hösten nån jävla paus hade satt fint. Oj vilken harang det blev. Lägger ner nu.
 
imorron är det 6 veckor kvar tills Thailand. Känns ypperligt. Det är så himla trist när julen är över. Alltså jag tycker det blir så superdeppigt.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: