JennyD

Relax

Kategori: Allmänt

Jag har fått hem min Halloweendräkt. Det kommer helt definitivt bli varmt. Sen känns den...kanske lite för mycket. Äsch, jag borde spänna av lite. Det är bara en sån dag idag. Vill inte riktigt synas eller märkas. Det går över.
 
Ska klippa mig imorgon. Min hårfrisörska Malin är bäst i hela världen på att klippa luggen. Perfektion varje gång. Jag låter ingen annan röra den.
 
Pappa gav mig ett såntdär nässpray idag. Men jag glömde kvar det på jobbet. En liten del av mig tror att jag möjligen gjorde det avsiktligt. Men imorgon ska jag använda det. 07:04. Direkt efter jag bytt om. Inga krusiduller.
 
Nu ska jag gå ut och möta livet med en klickeliklackspark. Eller så ska jag bara gå och lägga mig.
 
 
 
pic: theyallhateus.com
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: