JennyD

LateConfessions

Kategori: Allmänt

Fastnade framför spegeln i omklädningsrummet  på jobbet. Hur fan ser jag ut egentligen? Hålögd och blek. Om man kollar i spegeln för länge så känns det som att det är en annan person som kollar tillbaks.
 
Jag måste klargöra en sak känner jag. När jag gick kursen, för två veckor sen, så skrev jag här att det fanns några trångsynta personer som försvarade SD där. Jag hade helt fel om dom. Det visade sig sen. Att det egentligen inte hade något med SD att göra. Det var mer att dom ifrågasatte det mesta. Vilket jag borde förstå. Är själv av en ifrågasättande natur. Jag kryper till korset. Jag var ett dömande a-hole.
 
Nu känns det lite roligare inför imorgon. Det brukar ju vara kul att klä ut sig. Tror jag hade glömt det.
 
 
Körde lite Indian-inspirerat på Hultsfred 2008(?). En kille ryckte loss fjädern på Håkan Hellström konserten. Gav tillbaka genom att ta hans keps och låta den segla ut  över folkhavet likt en frisbee.
 
 
 
Spenderade en hel natt med att rita och tillverka de där maskerna. Sen användes dom knappt. Man kan ju inte ha en sån i näven hela tiden.
 
 
 
Var egentligen en Zombie-fånge. Men kunde inte låta bli att låna Viktors varghuvud med jämna mellanrum.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: