JennyD

MusicIsLife

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt om min Iphone håller på att flippa ur eller om jag bara har blivit allmänt oteknisk.Nu kan jag inte blogga med bilder från den i alla fall.Det kommer nån förbannad felkod då.Den stänger av sig ibland med.Det var bättre förr och allt det där.
 
Snart vacay(förkortning av vacation)då.Var snack om att jobba lite nästa vecka men det blev inte av.Jag behöver egentligen inte tre hela veckor på sommaren men nu när man vart inställd på det så är det ju lite småsaker inplanerat.
 
Det började klia i ansiktet som tusan idag på jobbet,drabbades av lite småpanik.Jag vill verkligen inte ha några jäkla nässelutslag igen.Jag är alldeles för ytlig för sånt.Det är absolut inget jag är stolt över,men sånt där tar knäcken på mig.Iallafall,Viktor åkte och köpte allergitabletter till mig.Sen la sig klådan.
 
Ska klippa mig imorgon efter jobbet.Sen ska jag ta en öl och fira in jobbet.Men bara en,det ska bli hemmakvällfredagsmyspys för hela slanten sen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: